اکلت لانوین  Lanvin Eclat d´Arpeg 

زنانه

دوز اسانس 7% ( ادو د کلون )

 ماندگاری : حداقل 5 ساعت

مبدا اسانس : فرانسه
حجم : 200  میلی لیتر با مه پاش ویژه
رنگ مه پاش : آنودایز شده آلومینیوم رز گلد به سفارش مولکول نیویورک
بسته بندی در هارد باکس تلسکوپی طلا کوب 
 
 

عطر اد دکلون اکلت لانوین د آرپچ (لانوین اکلت) -Lanvin Eclat d´Arpeg عطری هست نرم، ملایم، جذاب و محصور کننده.

یک زمانی که هوا نیمه ابری هست کمی هم گرفته نسیم خنک و خاصی صورت شما را نوازش می دهد، در افکار خودتان در حال پیاده روی هستید اما یک دفعه یک قطره باران روی شانه لباس شما میشینه و همانطور قطره های بیشتر می چکد مشام شما با یک رایحه محصور کننده یاس های بنفش و بوی باران حسابی به وجد می آید، حس و حال عجیب از رایحه اکلت که عاشق آن می توان شد.

این عطر توسط کمپانی لانوین در حالی معرفی شد که بالاترین میزان علاقه خانم ها در سلایق مختلف را به خود جلب کرده. ساخت این عطر توسط چندین عطار با سرپرستی عطار مخصوص شاهزاده ها کارین دوبريويل سرنی بصورت مشترک در لابراتوار لانوین انجام شده است.

پس از اسپری آن بر روی نبضتان به سرعت در فضا پخش می شود و با رایحه عجیب برگ چای کازابلانکا و شکوفه هلو دشت های سانتاباربارا درخشیده می شود. نت های میانی پونه ، مشک ناب، ویستریا ی کم یاب در ادامه خطوط عشق را ایجاد می کند. در پایان و نت های پایانی بوی پر نوازش درخت سدر گیاه اوسمانتوس خاص و عنبر کار را تمام می کند. این عطر همچنین از رایحه خاص اسمنتوس و دانه پتی نیز تشکیل شده است.

مناسب برای تمامی فصول سال بخصوص بهار و پاییز است، ماندگاری خوب از یک برند معتبر تضمین کننده یک رایحه جذاب برای شماست.

این عطر در لابراتوار پیشرفته مشترک مولکول و پ پ فرانسه هم اکنون ساخته و با دوز ادکلن ( 4 برابر قوی تر از بادی اسپلش ) در دسترس می باشد.

اطلاعات فنی از رایحه

عطار : کارین دوبريويل سرنی

Karine Dubreuil-Sereni

خنک و پر اعتماد به نفس

 

گلی گیاهی و گل های کمیاب

 

مناسب کل سال

 

پخش بوی مناسب 

 

لطیف جذاب و محصور کننده

 

اکلت لانوین

نت های اولیه

 مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو سانتاباربارا ، گل اوسمانتوس لهستانی ، یاس بنفش آفریقایی

 

محبوبیت رایحه
خانم ها و آقایان 87%
پخش بو
76%
ماندگاری دوز ادوکلون
73%